sobota, 4 października 2014

Nowa obroża, wystawa i psie przedszkole, czyli dużo zaległości



Minął nie cały miesiąc od napisania ostatniego posta na blogu, więc pora na aktualizacje i częstsze posty na blogu! A co się działo przez ten miesiąc?

Johnny może się pochwalić nową, fioletową obrożą z ohmypet'a. Obroża jest półzaciskowa, z serii Smooth&Silky. Jest miękka w dotyku i ma duży zakres regulacji. Duży plus dla firmy za bardzo szybką realizacje.
Pierwsza wystawa Johnnego - klubowa w Łodzi. Tłum beardetów, jak zresztą widać na zdjęciu - było aż 7 psów z hodowli Z Domu Etny! Atmosfera super, Johnnemu też się podobało. Już planujemy kolejną wystawę, tym razem w Legionowie.


Na wystawie Johnny miał okazję spotkać swoją siostrę. Grace jest mniejsza i drobniejsza niż Johnny. Młody ma za to więcej od niej białego. Młody wydaje się być przy niej bardziej odważny i otwarty na kontakty z innymi psami i ludźmi, ale to moja subiektywna ocena ;).


Tydzień temu odbyły się ostatnie zajęcia psiego przedszkola. Uczestniczyły w nich 3 psy oprócz Johnnego - husky Miszka, ogar polski Waćpanna i hawańczyk Zico, ale Zico przyszedł tylko na dwa pierwsze zajęcia z czterech. Ogółem psy tworzyły fajną, zgraną grupę - wszystkie były na podobnym poziomie i nie było ani bardzo strachliwego psa, ani zbyt dominującego. We trójkę psy bardzo dobrze się dogadywały - Johnny ganiał Miszkę i podgryzał się Waćpanną. Było naprawdę świetnie i szkoda, że zajęcia tak szybko minęły.

A na koniec notki obiecuję Wam, że posty będą się pojawiały co około tydzień, czasem wcześniej lub później. I tym razem nie będzie miesięcznych zastojów.

10 komentarzy:

  1. Fajne takie psie przedszkole :D. Johnny jest taki puchaty, sama słodycz :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Johnny jest mega ślicznym futrzakiem :) . A jaką ocenę dostał na ringu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że w końcu napisałaś :). Ale on rośnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te psie przedszkole ;D
    duży on już jest ;3
    czekamy na więcej postów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z taki psim przedszkolem, ja teraz żałuję, że nie zapisałam mojej suni na coś takiego kiedy była młodsza. Czekamy na następne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz psiaki, mały baaardzo mi się podoba!

    Pozdrawiamy
    http://miczelski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy :) szczyluś jest mega uroczny, nic tylko miziać, czochrać, głaskać i od nowa :)
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki psiaczek :)
    Blog świetny, będziemy tu zaglądać
    Pozdrawiamy, Ola i Piano :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolor tej obroży. My niestety swoją odłożyliśmy na razie do szafy. Kersi tak zaczęła ciągnąć na spacerach, że muszę ją czasem dość silnie przytrzymać. Widziałam, że sprawiało jej to lekki ból. Patrzyła na mnie z wyrzutem, ale nie może zrozumieć jeszcze wielu rzeczy. Mam nadzieję, że się to zmieni jak podrośnie ;) Teraz kupiłam jej szelki https://johndog.pl/kategoria-produktu/pies/akcesoria-dla-psa/szelki-dla-psa/ Niewykluczone, że już tak zostanie. Są wygodne i psiak nie odczuwa tak szarpnięć.

    OdpowiedzUsuń